Blogger Layouts

Ahad, 11 Julai 2010

semester 3

sem 3 yea...sem yg amat kritikal sebenarnye...sem ney kene kuat berkerja coz nk naik kan CGPA....aku nk cter sal sem ney...sem ney aku amik 7 subjek..bnyk kan...hahaha itu lah realitinye kehidupan aku skunk yg perlu aku tempuhi.....wat owg yg aku syg especially in my life...My faMiLY...My FRIendS and someone sepecial in mY HearT....farah akan wat terbaik bukan saja utk diri farah tetapi utk sume owg yg farah sayang...yup sukar utk kite berubah menjadi yg lbh baik BuT kite boleh usaha & minta pertolongan dri YANG MAHA ESA......sesungguhnye dia maha mengetahui ape yg tersurat dan ape yg tersirat.......keep it up gurn...i know u can do it....i must change every things in my life..about my attitute,education....communicate with other people...and improve my IMAN.....ok that all for today....i will continue next tyme ok....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan